zaterdag 26 januari 2013

Contact scholen + uitwerking steekkaarten

Nu ik kon beginnen aan het 'grote onderzoek' binnen verschillende scholen besloot ik een lijstje op te stellen van scholen in mijn buurt en deze te contacteren. Na wat zoekwerk had ik er twaalf opgeschreven, die ik in een visueel systeem zetten. Na de telefoontjes had ik al een duidelijk beeld van waar ik terecht kon/ waar niet. 
In de legende kan u kijken hoe ik de indeling heb opgesteld; 




De laatste twee weken heb ik de scholen bezocht en gebruikte ik mijn ontworpen steekkaartjes om mijn bevindingen op te schrijven (zie onderaan) per verhaal +  één bij de kleurkaarten. 
Verhaal 1 = Vos, haas en de ballon van uil               Verhaal 2 = Kikker en de stoelendans
Verhaal 3 = Van de ezel die bleef staan                    Verhaal 4 = Kleine ezel en de durfal
De bevindingen van dit onderzoek zal ik als deze afgerond is op de blog posten, samen met enkele sfeerbeelden / video's. 


 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten