zondag 13 januari 2013

1ste test schoolonderzoek

Zoals ik eerder vermelde zou ik mijn onderzoek uittesten bij de buurmeisjes van 3 & 6 jaar oud, om te weten te komen of deze op een goede basis berustte vooraleer ik op bezoek ging in scholen. Ik had er nog een 6jarige bij, een vriendinnetje dat kwam spelen en die ook bereid was mee te doen. Ik lette aandachtig op hun antwoorden bij de kleurenkaartjes en besloot dat enkel de giraf moest worden aangepast, aangezien hierop voornamelijk 'geel' zou worden geantwoord. Vreemd genoeg was dit niet het geval bij de eendjes; hier kozen ze allemaal een andere kleur uit. 1/6 kleurenkaartjes was dus niet geslaagd, deze verving ik door ballonnen (zie hieronder). 



Bij de verhaaltjes was geen enkel probleem; ze kozen alle drie enkele kleuren die bij het verhaaltje paste en kozen niet telkens dezelfde kleuren uit (zoals lievelingskleur). Maandag zou ik mijn eerste school bezoeken. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten