woensdag 6 maart 2013

Stijl logo

Voor verder onderzoek ben ik gaan kijken naar verschillende logo's om te bepalen welke weg ik uit wou gaan voor mijn eigen huisstijl. Ik wil vooral een logo dat iets over mezelf / mijn concept verteld, op een abstract en leuke manier. Ook het lettertpye is natuurlijk heel belangrijk en kan op zijn eigen alreeds een abstract en degelijk logo zijn. Voor mij moet een logo ook duidelijk zijn qua icoon / illustratie, al vind ik deze niet noodzakelijk voor een huisstijl. Het icoon mag ook niet te kinderlijk zijn, omdat ik me niet enkel op 'illustratie' wil richten binnen mijn richting. U ziet eerst de ontwerpen waar ikzelf 'fan' van ben, erna degene die mijn voorkeur niet genieten. 



             
 
                                      

NIET MIJN SMAAK




Geen opmerkingen:

Een reactie posten